Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
inhon g1 插上USB沒反應
Sep 14th 2013, 06:07

我手機inhon g1 用電腦插上USB

剛開始會出現選單 讓我選 是要
僅限充電 大量傳輸 MTP ....之類的選擇!

就在不久前 我想用電腦傳資料
選擇了 大量傳輸模式
通常 點下去都會再出現另一個視窗 讓我選擇 開啟大量傳輸模式!

但是 這次我點下去 什麼都沒有出現...就連原本的選單 都消失了!

之後拔掉USB在接上 就只能顯示充電... 無法出現選單...

請問有甚麼方法可以解決!!

我已經還原 原廠...也更新最新的版本...還是沒辦法!!

那如果送修...價格會很貴嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyytnbseh26m5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()