close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 接到台積南科電話
Dec 2nd 2013, 17:53, by balacity

作者balacity (..)

看板Tech_Job

標題[請益] 接到台積南科電話

時間Mon Dec 2 17:53:37 2013

今天接到應該是HR小姐打來的電話 跟我確認學歷後問我有沒有興趣去面試帶線,我是先跟她說明天回覆 上網查了一下,恩...似乎這個缺真的非常精實,可以訓練到很好的抗壓力www 我個性比較軟弱點,也不喜歡去管別人,是不是這個缺不太適合我? 順便一問,為什麼台積電話被WhosCall列為高度封鎖電話啊?0972開頭的 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.195.5.93

BunnyChen:14廠製造課長只能說多保重 12/02 18:09

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyytnbseh26m5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()