close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MayDay 板
 
[討論] 我希望五月天帶給我奇蹟,要集氣
Dec 2nd 2013, 17:54, by KIMI0408

作者KIMI0408 (日本大阪.京都,我要來了)

站內MayDay

標題[討論] 我希望五月天帶給我奇蹟,要集氣

時間Mon Dec 2 17:54:21 2013

因為五月天的電影 是我們的第一部電影,跟喜歡的女孩一起看 而我希望12/31日的跨年場演唱會 妳也能答應我一起去,因為我們最近有點小冷戰,所以,我希望能讓妳開心 因為我排了很久很久 第一次排五月天的演唱會,我是第二位 妳說妳在考慮中,因為太誘人了 希望五月天能讓奇蹟發生...!!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.74.67.168

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyytnbseh26m5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()