Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
[情報] 敏感 + 油性肌
Sep 22nd 2013, 18:06, by zxcv12

作者zxcv12 (ya)

看板BeautySalon

標題[情報] 敏感 + 油性肌

時間Sun Sep 22 18:06:08 2013

大家好 我已經被皮膚問題困擾很久,想來請教大家 我的鼻翼兩側及臉頰蝴蝶部位會泛紅且出油(天氣熱的時候會有脂漏的現象) 且很容易長粉刺和痘痘 但是臉頰兩側靠近耳朵的部份是乾性的很容易脫皮 本來是都是擦醫生開的藥好很多 但是擦醫生的藥會讓我的臉大出油 因為最近比較穩定,所以用藥比較少 開始改洗施巴的抗痘幕絲,加上貝德瑪的毛孔細緻凝乳 這兩項讓皮膚的油改善很多,且抗痘幕絲洗起來臉不刺激很清爽 但是泛紅有點退不掉 本來我還有擦 DR.Wu 的粉刺調理化妝水 但我發現這個會讓我的臉部敏感肌泛紅 所以化妝水就只擦臉頰兩側靠近耳朵的乾性部份 我爬了文,請問多容安的保濕乳液適合油性肌的人嗎? 還是可以推薦其他抗泛紅的產品(醫生開抗泛紅的都是類固醇,但不想常擦) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 175.180.64.86 ※ 編輯: zxcv12 來自: 175.180.64.86 (09/22 18:06)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyytnbseh26m5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()