Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
Re: [求助] 男友的好脾氣(?)
Sep 15th 2013, 13:35, by qmei

作者qmei (沒時間了>0<)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 男友的好脾氣(?)

時間Sun Sep 15 13:35:35 2013

43 挖 我看到這篇文章超心有戚戚焉 話說我遙遠的前男友也是 還沒在一起的時候 不曉得他心中有那麼多黑暗秘密 結果交往後 才發現原來他對誰誰誰不爽 然後還常常對你擺臉色 更倒楣的是 居然共同朋友都以為是我的問題 譬如當時我們是班對(因為他不想跟班上某些人來往) 比如不參加班級烤肉 或不買畢業冊(因為他覺得以後不會有交集 不想過問) 結果居然變成都是我叫他這樣做的 他在別人面前也是不爽 絕對不會表現出來 對朋友超好 幾乎是有求必應 但是一回去 就說誰誰誰怎樣 狂講對方壞話 鄙視到了極點 這些都無所謂 倒楣的是我 因為不知道為什麼 我居然變成叫他這樣做的人 挖勒 我完全沒感覺 我只是他們不熟而已 還是遇到人沒笑 (我也是有點頭微笑阿) 連講壞話也沒講過 雖然後來分手的原因不是這個 但是這也是讓我當時很火大 根本不適合長久走下去 是個死要面子 只想當好人 卻把罪都推到伴侶身上 面對衝突 是不能面對 也無法面對的 想在一起就要有以後他都是好人 你是壞人的打算 反而現在我跟他是朋友 當他朋友超好的 整個超棒 難怪當時我那些朋友都這樣 有些人還是只適合當某些角色 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 58.115.156.37

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyytnbseh26m5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()