close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MayDay 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[心得] 搭飛行椅上諾亞方舟
Sep 30th 2013, 22:27, by zug

作者zug (火車)

看板MayDay

標題[心得] 搭飛行椅上諾亞方舟

時間Mon Sep 30 22:27:22 2013

我快40歲了,在五迷中算是資深的,我的第一場五月天演唱會,是台北小巨蛋耶誕場。 之前,總是默默支持,有時,會希望身邊有人可以一起去,於是...一直到老頭子了 還是沒聽過現場的五月天,直到諾亞方舟,真正體驗到五月天的真實、震憾與感動 然後我又去了第2場,至今,共登了6次船加一次just love it,身為高雄人,去了3次世運 只有一個感覺,就是棒! 上週,我一個人去看了五月天的3D,然後又看了4D,看4D一開場,就好像是坐著飛行椅 ,從世運主場館外飛進會場,然後登艦,再來就是在藍海中繞呀繞,一下到阿信旁邊 ,一下到石頭旁.....然後再昇空抽離到會場外!! 非常的讚!!! 不論你有沒有看過五月天演唱會,如果你不討厭五月天,不妨進去戲院,去體驗一下。 如果你問我,要體驗什麼,我想說的是,體驗的是一種感覺。 這感覺,是5萬人的感動 -- 假日農夫就是我http://www.liu.tw -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.248.89.30

q94hjo4:簽名檔踩到板龜啦!! 09/30 22:28

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyytnbseh26m5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()