Blogtrottr
批踢踢實業坊 ShuangHe 板
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
[其他] 租屋心得
Aug 19th 2013, 19:55, by ccsj

作者ccsj (全聯電子福利中心)

看板ShuangHe

標題[其他] 租屋心得

時間Mon Aug 19 19:55:23 2013

今年因為工作的關係搬到了新北永和國中附近 當初因為沒有太多選擇且急著搬家就選定了現在住的地方 剛開始有跟房東小姐反應樓上漏水很吵,房東小姐也沒處理 只好自己鋪了一張腳踏墊在屋簷上才勉強解決 幾個月過去了,一切都還OK 上禮拜三(8/14)熱水器管線出問題,房東小姐的哥哥打電話跟我說要進來看一下 我心想我從來沒看過你耶,你誰阿? 還是勉強答應讓他進去看一下 也跟他說如果要開門希望可以先通知 後來就告知因為管線漏水,熱水部分會先關掉 最快禮拜一(8/19)才會好,好心的告訴我可以去隔壁借浴室 有谁會整整六天跟不認識的人借浴室 也不曉得如何配合時間 我就跟房東說了 房東就說幫我問了對方方便的時間 我還是覺得很扯,有甚麼水管壞要修六天 就算沒修好也要說一聲吧 最讓我不舒服的是 今天上完班回家發現浴室是濕的 我昨天也不在 兩天沒用的浴室怎麼可能是濕的 起碼以前沒有過, 惟一就是房東直接開門進來沒問過我 超不爽的,覺得很沒水準 只能說租屋真的有風險,還沒租之前都不清楚 碰到不好的房東只能自認倒楣 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 58.115.138.138 ※ 編輯: ccsj 來自: 58.115.138.138 (08/19 19:57)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyytnbseh26m5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()